NPZN

PUSHER - Clear ft. Mothica

2016\10\30

dalok, amiket nem kell félteni. helyesbítek, már nem kell. pedig fel is építettem magamban a posztot, hogy megírom a slágergyanússágát, és a hipotézisemet is kifejtem, hogy ha ez nem lesz tömegek kedvence, hát akkor semmi. de végül csak rájöttem, a clear bizony nem mai darab. annak ellenére se, hogy pusherék epje a múlt hónapban jelent meg. viszont az ott található anyagok fele már jóval korábban napvilágot látott. legfeljebb csak a mi figyelmünket kerülte el. 

de ha másért nem is, azért mindenképpen érdemes megemlékezni róla, mert pl. a klip miatt, hogy lett neki. másrészt, mert hát ha még mindig nem jutott el mindenkihez. harmadrészt, mert ez a indietronica az indietronica krémje. kis pop beütéssel, de hatvannégy bitesen, úgy, hogy utána se törődjél az ég világon semmivel. igazi happy go lucky torontoi based muzsika, mothica kollabjával, soksok vibrálással, színezéssel. a klipet meg szerintem ide akarták készíteni egyenesen, mintha rám szabták volna, köszi. szeretem is az ilyen videókat. betaláltak. 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása