NPZN

Snø - Sunrise

2016\09\01

Snø >>>>>>> JB, bár nem tudom ennek (az összehasonlításnak, párhuzamnak) mennyire örül a finn énekes, akinek debütálása Sunrise címmel teljesen magáévá tett. de egyből [ez] ugrott be, és ahogy látom, olvasom, nem csak és kizárólag én gondolom így.

egyébként meg itt voltam akkor, amikor még csak százak hallgatták, szóval sziasztok majd későnérkezők. mert híres lesz előbb, mint utóbb. megmondtam vagy megmondtam. észak win, nem is akarok mást a fülembe hegyezni. a legjobb hónapnyitó dal most. dúl a láv gyerekek. szimplán frenetikus.

és elkiabálom, mint mindig, nem is alszok rá egyet, kettőt, de ez ez ez itt évzenegyanús. a skandipop a mennyekbe, én meg nem bírok lejönni róla. ha többet nem írnék, sunrisetúladagolásom lett. persze nem, ezzel nem viccelünk, mégis baromi nehéz kifejezni ennél jobban, hogy mennyire betalált. 

Szólj hozzá!
Címkék: pop finn Snø
süti beállítások módosítása